وب سايت

طراحي سايت, بهينه سازي سايت, طراحي وب سايت و طراحي پرتال – سئو و بهينه سازي سايت, طراحي فروشگاه اينترنتي,طراحي سايت خبري,طراحي سايت آگهي و طراحي سايت حرفه اي

وب سايت

۶ بازديد

وب سايت

ساخت سايت به صورت رايگان را مي توانيد از روش هاي مختلفي انجام دهيد كه در اين مقاله روش هاي ساخت وب سايت رايگان را آموزش خواهيم داد. در صورتي كه نياز به آدرس اختصاصي نداشته باشيد و مشكلي با ساب دامنه بودن وب سايت خود نداشته باشيد مي توانيد از وبلاگ ها استفاده نماييد كه در اين روش آدرس شما Youraddress.weblogaddress.com خواهيد بود. اما در صورتي كه قصد داريد وب سايت با دامنه اختصاصي شما بالا بيايد به عنوان مثال Youraddress.com مي بايست هزينه ثبت دامنه را پرداخت نماييد كه اين هزينه براي دامنه هاي ir در حدود ۲۰ هزار تومان و براي ساير دامنه ها حدودا ۵۰ هزار تومان مي باشد. در بخش زير به شما طريقه طراحي سايت رايگان و مراحل آن را توضيح خواهيم داد.
طراحي وبلاگ

با استفاده از طراحي وبلاگ نيز مي توانيد صاحب وب سايت شويد زيرا اكثر وبلاگ ها به شما قابليت پارك دامنه را مي دهند و مي توانيد وبلاگ خود را تبديل به وب سايت نماييد. موردي كه در مورد وبلاگ ها بايد بدانيد آن است كه به شما قابليت راه اندازي و ايجاد يك وب سايت در يك ساب دامنه از آدرس اصلي وب سايت را مي دهند كه به عنوان مثال آدرس شما چيزي شبيه به YourAddress.WeblogAddress.com خواهد بود. البته وبلاگ ها تبليغات خود را در صفحات شما نمايش مي دهند و بنابراين مورد مناسبي براي راه اندازي وب سايت به حساب نمي آيد و سرفا داركوب توصيه مي نمايد از اين روش براي تست و آشنايي به محيط وب استفاده گردد. براي آنكه با سايت هاي طراحي وبلاگ آشنا گرديد مي توانيد مقاله سايت هاي طراحي وبلاگ را مشاهده نماييد. وبلاگ ها بخش انتخاب قالب نيز دارند كه مي توانيد قالب مورد نظر خود را از بين قالب هاي موجود انتخاب نموده و آن را سفارشي سازي نماييد.
سايت سازهاي رايگان

سايت ساز ها معمولا از وبلاگ ها پيشرفته تر مي باشند و امكانات و قابليت هاي بيشتري در اختيار شما قرار مي دهند و البته معمولا به جاي آنكه سايت شما را در ساب دامنه از وب سايت نمايش دهند آن را در يك سايت فلدر از خود نمايش مي دهند به عنوان مثال آدرس صفحه شما چيزي به مانند www.WebsitesazAddress.com/YourAddress مي باشد. سايت سازها نيز به شما امكان پارك نمودن دامنه را مي دهند و مي توانيد پس از ثبت دامنه سايت را در آدرس اختصاصي خود داشته باشيد. براي آشنايي بيشتر با اين نوع سايت ها مي توانيد مقاله سايت سازهاي رايگان داركوب را مطالعه نماييد. سايت ساز ها قالب هاي سايت مختفي در اختيار شما قرار مي دهند كه مي توانيد با توجه به نوع كسب و كار خود قالب وب سايت مورد نظر خود را انتخاب نماييد.
استفاده از سيستم هاي مديريت محتواي رايگان

با استفاده از سيستم هاي مديريت محتواي رايگان نظير جوملا ، وردپرس و دروپال نيز مي توانيد ساخت سايت رايگان را انجام دهيد. كافي است اين سيستم ها را در يكي از هاست هاي رايگان بارگذاري نموده و نصب نماييد. براي اطلاعات بيشتر در مورد هاستينگ هاي رايگان مي توانيد مقاله هاست هاي رايگان را مطالعه نماييد. البته مي توانيد هاست نيز خريداري نماييد و كار طراحي وب سايت خود را فقط با پرداخت هزينه ثبت دامنه و هاستينگ به پايان رسانيد. البته خود سايت هاي وردپرس و جوملا در آدرس http://www.wordpress.com و https://www.joomla.com اين سيستم هاي مديريت محتوا را به صورت نصب شده دارند كه به راحتي مي توانيد با عضويت در اين سايت ها ساخت وب سايت رايگان خود را انجام دهيد. اين سيستم هاي مديريت محتوا جزو بهترين سيستم هاي مديريت محتواي موجود هستند و به شما امكانات فراواني در طراحي سايت را مي دهند و استفاده از اين سيستم ها به شما توصيه مي شود.

البته در صورتي كه قصد راه اندازي وب سايت براي شركت و موسسه را به صورت حرفه اي داريد استفاده از اين روش ها به هيچ وجه توصيه نمي گردد زيرا استفاده از اين سيستم هاي رايگان ممكن است به اعتبار كسب و كار شما لطمه بزند و معمولا تبليغات خود را به صورت رايگان در سايت شما قرار مي دهند و كيفيت وب سايت هاي رايگان اصلا مناسب نيست و ممكن است وب سايت شما دچار قطعي فراوان گردد و گرافيك مناسبي براي جذب مشتري نداشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.